Friday, December 28, 2007

اخبار مصوره

الصوره ديه عشان تعرفوا اد ايه مصر صغيره
آدي جامعة الزقازيق فرع بنها عملت كليتها للهندسه بشبر... ناس جامده جدأ
...مش عارف ايه اللي جاب الزقزيق و بنها لشبرا...




نفسي اشوف واحد من المستغلين دول
من امام وندرلاند مول

عصفور طل من الشباك



من داخل حديقة الازهر



من فوق حديقة الازهر
مصر حلوه بس لما تشوفها من فوق او لما توحشك و انت مسافر



كرنب "صيني" ليــــــــــــــــــه هو خلاص حتي الاكل بقي صيني
الا ده بيتلف محشي برده و اللا بيتعمل صنيه؟؟؟
سبينيز سيتي ستارز


و يظل السؤال: راشيتي فليت النهارده؟؟؟
من داخل سبينز سيتي صرصار


كلام عجبني من قدام اديدس الحرية مول

11 Comments:

Blogger عـسـل مـرمـر said...

الأغنية دى من أهم الأغانى لعمرو إن مكانتش أهم أغانيه

و الأهم انى بموت فيها

اشكرك على اختيارك الموفق

Thu Jan 03, 12:20:00 PM 2008  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

Tue Jan 15, 04:03:00 AM 2008  
Blogger abdallah mortada said...

كليتنا بقت تبع جامعة بنها رسمي ولسة مشلوش فرع الزقازيق

Fri Jan 18, 12:25:00 AM 2008  
Blogger صوت فيروز said...

ايه يا عم تقلان علينا ليه بقالك سنين مش بتيجي تزورنا فينك و فين تعليقاتك مستنياك في المدونه
سلام
لا لا لا صحيح انت مش كنت اتجوزت هنجيبلك البامبرز امتي
سلام:)

Thu Feb 14, 05:53:00 AM 2008  
Blogger t3ban said...

علي فكرة
انا بجد كان نفسي اسمع رصيف نمرة خمسة
يتهيألي اني فضتلك البطارية بتاعة البلوج

Tue Feb 26, 04:05:00 PM 2008  
Anonymous Anonymous said...

ايوة يا عم انت معلوماتك قديمه اوى
كليه الهندش بشبرا تبع جامعه بنها من حوالى سنتين بس ا البوابه الفرعيه مش مهتمين بيها شوف الرئيسيه هتلاقى كتبوا عليها
وعظيمه يا مصر

Thu Feb 28, 06:13:00 PM 2008  
Blogger BackBone said...

يا اهلاّ يا اهلاّ يابلوجرية:

عسر مرمر:
انا معاكي و بحب الاغنيه دي قوي. بحب معظم اغاني المطربين اللي بيغنوا عن البلد وناسها.

CresceNet:
معلش بس مخدتش بالي, هو الاخ بيبيع ايه ؟؟؟


allah-slave:
متشكرين ياجميل علي الايضاح. بس المفروض عالاقل يغيروا اليافطه بناعت الكلية (مش اللي جمب البنكرياس)ء



صوت فيروز:
مش تقلان والله بس هوه اصلي ذي ماقولتي كده بوفر شويه علشان البامبرز
:)

عقبالك كده لما نجبهوليك في فرحك


anwer:
وانا اقول الاغنيه بقت بتعوعو ليــــــــه. :) و لا يهمك يابرنس انا واخد فردت كهربا من البلوجر اللي في الشارع


مهندسه ان شاء الله:
انا لاعرف باوبه فرعيه و لا اساسيه, انا كنت تايه فلقيت الصوره دي قدامي :)

وربنا يكملهالك بالشتر في كلية الهرش و العزاء في مستشفي الامراض الجلديه

Thu Feb 28, 11:28:00 PM 2008  
Blogger marmarmarmora said...

تحياتي :
حبيت أسجل إعجابي بهذه المدونة الرائعة
بس شكلك كده بقالك كتير قوي ما كتبتش....أرجوك كمل كتابة ..لان مدونتك رائعة

مع خالص احترامي وتقديري

Thu Jul 24, 12:34:00 PM 2008  
Blogger Unknown said...

حلوة اخر صورة وعجبنى الكلام عن المستحيل

Mon Dec 08, 03:43:00 PM 2008  
Blogger محمود محمد حسن said...

ابو فهمي ازيك يا باشا ليك وحشة، الأزهر بارك دي شكلها جامد ، عاملة زي المنتزة عندنا ،

مرة إن شاء الله حنزل القاهرة واروح ازورها
كل سنة وانت طيب يا باشا

Tue Dec 09, 07:24:00 AM 2008  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

Mon Mar 23, 11:52:00 AM 2009  

Post a Comment

<< Home